۱۳۸۸ آبان ۸, جمعه

میترا گرجیان 3

میترا گرجیان از اون دست اینکاره هایی است که دوست دارد همیشه مورد توجه قرار گیرد، برای این کار فرقی نمی کند که مانتوهای چسبان و بدن نما بپوشد، با پسران همکلاسی و فروشنده های بوتیک ها لاس بزند، و یا با اساتید محترم! در اتاق اساتید دانشگاه مذاکره کند. اما از همه مهمتر اینست که کسانی با او بوده اند (س.ک.س) می گویند او از اینکه از تمام مراحل کار عکسبرداری و فیلمبرداری شود ابایی ندارد. پس همین جا این مژده را به دوستان می دهیم که به زودی عکس ها و فیلم های میترا را در این وبلاگ مشاهده می کنید.
میترا کارش را همانطوری که گفتیم با علی خسروی شروع کرد. او که مانند تمام پسران با وعده ازدواج جلو آمده بود موفق شد با خرید کادوی کوچکی و بدون هزینه کردن اضافی میترا را به منزل برده و بکارت ساختگی میترا را از بین ببرد. همینجا لازم است بگوییم که میترا در بین دوستان معروف است به دختری که با دعوت کردنش به یک رستوران جهت صرف نهار می توان او را..... میترا که منتظر بود تا محدودیت بکارت از بین برود از آن پس راحتتر به فعالیت مشغول شد.
یکی دیگر از کسانی که رابطه تقریبا دایمی با میترا دارد شخصی ست به نام بهزاد نجفی. مرد پا به سن گذاشته ای که در ابتدا با مریم نوروزی رابطه برقرار کرد و سپس به میترا معرفی شد. و میترا هم لذت همآغوش شدن با شخص دیگری را به کارنامه خود اضافه نمود. بهزاد میدی است که با هیچ یک از ملاک های میترا سازگار نیست. نه تیپ نه هیکل نه..... اینجا به نکته ای در مورد اینکاره ها می رسیم "میترا و دختران خیابانی دیگر برای اینکه خود را در اختیار مردان قرار دهند فقط به پول و یا مسایل ظاهری توجه نمی کنند" (توضیح بیشتر در آینده)
اما شاید برای اینکاره ها مورد توجه خانواده و فامیل بودن مهم نباشد. اما میترا که علاقه زیادی به پسران و مردان بور و چشم رنگی دارد (قبلا در مورد پسر عمویش مهران گرجیان گفته ایم) نیم نگاهی به افراد فامیل دارد. یکی از این مردان شوهر خواهر میترا بود. آقای دکتر جعفری. مدیر یکی از بیمارستان های اهواز که بارها برای معاینه! میترا را مورد دستمالی قرار داده است!! میترا که از این موضوع و نگاه های محمد رضا جعفری به وجد آمده بود عکس هایی را که با لباس زیر در مکان های مختلف گرفته بود به دکتر داد تا چاپشان کند و البته .....
ادامه دارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر